<---->Clarity tracker
Порядок повернення товару належної якості
  1. Повернення товару до Інтернет-магазину здійснюється відповідно до чинного законодавства України.
  2. Відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів” ст. 13, 14, 20, всі харчові продукти належної якості не підлягають поверненню.
  3. Якщо отриманий харчовий продукт не належної якості (зіпсований, не придатний до вживання, втратив свої харчові властивості), такий продукт підлягає заміні або повне повернення коштів. У разі заміни логістичні витрати несе постачальник.
  4. Повернення товару до Інтернет-магазину здійснюється за рахунок Покупця.
  5. При поверненні Покупцем товару належної якості Інтернет-магазин повертає йому сплачену за товар грошову суму за фактом повернення товару за вирахуванням компенсації витрат Інтернет-магазину пов’язаних з доставкою товару Покупцю.