Порядок повернення товару належної якості
- Повернення товару до Інтернет-магазину здійснюється відповідно до чинного законодавства України.
- Відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів” ст. 13, 14, 20, всі харчові продукти належної якості не підлягають поверненню.
- Якщо отриманий харчовий продукт не належної якості (зіпсований, не придатний до вживання, втратив свої харчові властивості), такий продукт підлягає заміні або повне повернення коштів. У разі заміни логістичні витрати несе постачальник.
- Повернення товару до Інтернет-магазину здійснюється за рахунок Покупця.
- При поверненні Покупцем товару належної якості Інтернет-магазин повертає йому сплачену за товар грошову суму за фактом повернення товару за вирахуванням компенсації витрат Інтернет-магазину пов’язаних з доставкою товару Покупцю.